Friday, January 28, 2011

SAHABAT....

 
andai ini bingkisan terakhir dari saya
maafkan saya wahai teman
saya hanya insan biasa
yang tidak terlepas dari membuat kesilapan……

andai ukhwahfillah terhenti di sini
maafkan saya wahai teman
saya sedar akan kekurangan diri
siapalah saya di hatimu teman…..

andai saya di beri pilihan
tetap saya memilihmu teman
hanya dirimu teman terbaik
hanya dirimu sahabat terbaik……

andai ini sudah suratan takdir
ukhwahfillah kita sampai di sini
ampun dan maaf saya pohon
atas segala-galanya yang berlaku…..

andai masa boleh diundur kembali
akan saya pertahankan ukhwafillah ini
agar ianya tidak terlerai
agar ianya tersimpul rapi,tapi apakan daya saya……

andai saya tiada lagi
maafkan saya wahai teman
iringilah pemergian saya dengan doa
agar saya tenang dalam pengabdian……

andai ada rasa simpati dihatimu teman
biarkanlah ukhwahfillah ini berterusan
itulah yang saya harapkan
biarpun saya tiada lagi……..

No comments:

Post a Comment